Start ingepakt een,twee, drie ........ Morgen vertrek

Hoi volgers,

Bijna is het zover.

Allereerst leuk dat jullie ons weer willen volgen op reislogger en of Facebook, wij nodigen jullie dan ook uit om te reageren op onze belevenissen. De testrit voor een week in begin mei 2016 langs Rijn en Moezel is zeer goed verlopen .... dus de testcase is geslaagd.  Het eerste deel van onze reislog hebben we maar verwijdert, omdat Scandinavië ons doel is.

Citycampers in Oldenzaal had de camper al klaar staan we hebben de laatste checks ff doorgenomen en karren naar huis om in te pakken. Bezige bijen, zo voelen we ons. De kratten staan nu in de camper de kastjes zijn ingepakt. Ruimte over......wat nu, hebben we te weinig ingeslagen? Zeeën van opbergruimte en we snappen er niets van.  We gaan even in de camper zitten en kijken links en rechts. Tja ... alles hebben we. Nog snel even het gehuurde Autopas tol kastje €4.50 op het raam plakken. Gemakkelijk vooral bij de bruggen en ferry's van Denemarken en Zweden hier krijg je kortingen en dan is zo'n kastje al snel terugverdiend. Met Ceres en Jorian even slagroomsoesjes gegeten die hadden ze gekocht voor ons, want Jorian is morgen jarig. (Wij weten wat hij krijgt op zijn verjaardag).  We hopen dat we de reislog kunnen schrijven , de mi-fi router is voorzien van een sim die we pas kunnen activeren in Denemarken. Anders maar Wi-Fi adresjes opzoeken en (voor straf  hihi) extra koffie drinken. Zin aan de roadtrip hebben we zeker, ook al zijn er altijd wel dingen waar je over nadenkt. Het wordt nu donker en dus gauw slapen en morgen vroeg weer op.

Groetjes Marianne en alex

1. Yardena:
    17 juni 2016
    EINDELIJK!!! Het is zover ...hele goede reis geniet! En snel inslaap vallen dan is het sneller morgen (zegt ryu altijd). Kuzzzzz
  2. Anne-Marie:
    17 juni 2016
    Slaap lekker en een goede en gezellig vakantie gewenst. ..
  3. Rob de Monnink:
    Marianne & Alex,

Geniet van deze prachtige reis!!

Grtn
    Elke, Rob en de kinderen.
  4. Jolanda:
    17 juni 2016
    Lekker genieten en goede reis xx
  5. Dineke Grondman:
    Hoi Alex en Marianne

Wij wensen jullie een hele fijne en mooie vakantie en een goede reis!!
  6. Hillie en hans:
    18 juni 2016
    alex en marianne veel plezier op deze mooie reis en geniet er van
  7. Ceres:
    Have fun!

Xxx
  8. Anja dogger:
    18 juni 2016
    Hallo Alex en Marianne. Veel plezier en geniet van de rust en natuur van Noorwegen. Nachten die niet donker worden, heel bijzonder. Anja en Jan
  9. Trijntje en jan grootemarsink:
    Genieten??
  10. Mieke:
    2 juli 2016
    Marianne, wat maken jullie een prachtige reis. Ik zit te genieten op facebook.!!
    Hier moeten we het nog wel eens over hebben als je terug bent.
    Groetjes
    Mieke en Louis